Herzlich Willkommen bei den Barti-Freunden Bayern!
Grias Eich olle mitanand... I hob ma denkt I mach amoi a Seitn auf, wo ma si ausdauschn kon und bläd daher redn kon ohne das ma glei aufpassn muas das ma oane aufn Deckl griagt.
A in Bayern is da bärtige Deife (die Bartagame) a gern gsengs Haustier, drum find I des total bläd, dass ma kaum a Süddeitsche Seitn find, wo ma do a moi drüber quatschn kon. De im Norden san do a weng mehra fit ois wia mia, aba nimmer lang... 
Oiso, unsere bärtigen Freind san zwar ganz toll, aba ma muas si a vorher guad übalegn ob ma si so was hoam duad. Dem Viechal sois ja schließlich a guad geh.
Bei mir do im Forum kennts Eich ausdauschn üba den Terrarienbau, sämtliche Futtermittel, verschiedene Arten und die Entwicklung. A wennst a Gelege host und des loswerdn wuist konnst di verewigen.
Schreibts einfach eiern Sepft dazua und lassts as eich guad geh.
Servus und vui Spaß sogt eier Nicky
Keine Forenbeiträge gefunden.
Keine Videos gefunden.
